Dažnai užduodami klausimai

Ar siunčiame visame pasaulyje?

Siunčiame visoje Lietuvoje, o jei yra poreikis galime prekes siųsti į bet kurią pasaulio šalį. Rašykite mums info@amberkids.lt arba skambinkite +370 670 26232.

Pateiksime Jums siuntos kainą, ir jei Jus tenkints kainą ir pristatymo laikas išsiųsime prekes.

Dydžių pasirinkimas

Renkantis dydžius atkreipkite dėmesį, koks matmuo yra nurodytas cm prie dydžio. Batų modeliai atitinka dydžius arba gali būti padidinti arba sumažinti.

Kaip panaudoti gautą nuolaidos kodą?

Gavę nuolaidos kodą, juo galite pasinaudoti apsipirkdami https://amberkids.lt parduotuvėje formuodami užsakymo formą ir joje suvedę gautą kodą. Jeigu nuolaidos kodas galioja, Jums bus automatiškai suteikta nuolaida pirkinių krepšeliui.

Ar siūlome dovanų kuponus?

Susisiekite su mumis el.paštu arba telefonu ir paruošime Jums dovanų kuponą Jūsų pageidavimai pinigų sumai.

Kaip galiu paprašyti grąžinti pinigus?

  • yra ne daugiau nei 14 dienų, kai klientas gavo prekes į namus;
  • grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
  • prekė yra pirkėjo nesugadinta;
  • grąžinama prekė yra tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę reikia pateikti sąskaitą faktūrą;
  • Grąžinimas ir keitimas per Omniva paštomatą – nemokamas, tereikia užpildyti paspaudus formą.

Pinigų grąžinimo procedūra:

  • Jūsų grąžintas prekes įvertiname ar grąžinta laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Jei sąlygų buvo laikomasi, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 5 darbo dienas nuo grąžinamos avalynės gavimo.
  • Išvardinti dalykai yra reglamentuoti Lietuvos Respublikos įstatymų. Tikslas, kad abi šalys liktų patenkintos.

Garantija nesuteikiama:

  • Avalynės apdailos detalėms, vidpadžiams, pakaloms, raišteliams;
  • Jei avalynė nešiojama ne pagal paskirtį ar sezoną arba sugadinta mechaniškai.